Aktualności
2021-12-06 SOFT TEAM Gepardem Biznesu 2021
Kolejny rok z rzędu, nasza firma została doceniona!
Soft Team Consulting Sp. z o.o. w Katowicach została wyróżniona przez Instytut
Europejskiego Biznesu w XVI edycji Konkursu Gepardy Biznesu 2021, XIV edycji
Konkursu Efektywna Firma 2021 i IX edycji Konkursu Mocna Firma 2021.
Spółka rozwija się bowiem dynamicznie – średnia z dynamik przychodów i zysku
netto w latach 2019-2020 wyniosła w jej przypadku 36,6 proc. To przyniosło jej
tytuł Gepard Biznesu 2021.
Działa też efektywnie – średni stosunek zysku netto do przychodów w latach 2019-
2020 r. osiągnął poziom 7,1 proc. To dało jej tytuł Efektywna Firma 2021. A razem zapewniło jej
tytuł Mocna Firma Godna Zaufania 2021.
„Soft Team Consulting tworzy i rozwija również swoje własne rozwiązania branżowe
(Add on), będące rozszerzeniami standardowej wersji systemu IT – SAP Bussines One.
Wypracowaliśmy własną metodykę MASAP, której głównym założeniem jest
weryfikacja zgodności prac z oczekiwaniami kluczowych użytkowników na każdym
etapie wdrożenia. Ponad to jesteśmy partnerem biznesowym dla podmiotów o
szerokim spektrum działania, a nasze wdrożone rozwiązania funkcjonują nie tylko w
Polsce, ale również we Francji, Holandii, Czechach, Izraelu, Niemczech, Włoszech i
Szwajcarii”
, mówi Piotr Nowak, wiceprezes Soft Team Consulting Sp. z o.o.
2021-11-10 Wdrożenie SAP B1 w grupie Lontex
Zaufała nam grupa spółek LONTEX, jeden z największych serwisów tachografów w
Polsce, który rozpoczyna swoją ekspansję na Europę. Planowane jest
uruchomienie systemu SAP w centrali z początkiem roku 2022,
a następnie wdrożenia w kolejnych spółkach grupy.
Firma LONTEX została założona w 1990 roku w Czechowicach-Dziedzicach.
Początek działalności to świadczenie usług transportowych oraz wynajem
autokarów. Rozszerzenie działalności o usługi serwisu tachografów w 1996 roku
ukierunkowały działalność firmy kładąc nacisk na budowę i nieustanne ulepszanie
ogólnopolskiej sieci serwisów.
2021-06-10 Mobilna obsługa magazynu wysokiego składu
Dla naszego referencyjnego klienta firmy Dollken Sp. z o.o. z międzynarodowej grupy SURTECO, lidera w produkcji i sprzedaży listew przypodłogowych, przygotowaliśmy rozwiązanie do zarządzania magazynem z poziomu urzadzeń mobilnych.
Do podstawowych funkcjonalności można zaliczyć :
- obsługa procesów magazynowych ( przyjęcie, wydanie, mm ) z poziomu kolektora mobilnego
- zarządzanie lokalizacjami składowania na magazynie, kreowanie najkrótszej drogi „pikowania” towaru
- obsługa inwentaryzacji z poziomu kolektora
- integracje z przewoźnikami ( UPS, Hellman, Raben )
- automatyczne drukowanie etykiet, listów przewozowych z poziomu kolektora mobilnego
- wsparcie procesów produkcyjnych z poziomu aplikacji
- rozwiązanie autorskie, w pełni modyfikowalne
Zachęcamy do zapoznania się ze slajdem referencyjnym, a także do prezentacji przygotowanego rozwiązania.
2020-12-10 SOFT TEAM Gepardem Biznesu 2020
2017-09-22 Nowa wersja SAP Business One 9.3 - nowe możliwości
Wraz z pojawieniem się nowej wersji SAP rozwinął i usprawnił system w w wielu obszarach:
- rozwinięta została możliwść zarządzania autoryzacją użytkownikó z podziałem na grupy i uprawnienia czasowe
- ułatwiona opcja importu z EXEL bez użycia DTW
Tworzenie dokumentów RMA - również z poziomu przeglądarki:
- ten wstępnie dokument pozwala na zgłoszenie zwrotu towaru przez klienta w ustalonych ilościach i cenach
- pozwala na wiązanie z seriami i numerami seryjnymi
- zwiększa przejrzystość i pozwala na śledzenie procesu zwrotu
Scentralizowane informacje dotyczące CRM:
- dodany moduł zbierający wszelkie funkcjonalności CRM systemu
- możliwość przypisania działąnia do wielu użytkowników
- rozwinięte zarządzanie kampaniami marketingowymi
Rozwinięcie funkcji zarządzania projektem:
- możliwość określania rzeczywistych czasów zakończenia etapów projektu w zestawieniu z planowanymi
- dodanie kreatora pozwalajacego na rozliczanie kosztów w projekcie
- wizualizacja projektu na wykresie Gantt'a
Portal analityczny:
- możliwość publikowania na www raportów Crystal Reports oraz MS EXEL
- dostęp z dowolnych urządzeń
Wszystkie nowści opisane są w dokumencie do pobrania poniżej. Zachęcamy do zapoznania się.
2017-05-30 Pulpit analityczny w SAP Business One
2016-09-30 Nowości w wersji SAP B1 9.2
Wraz z wprowadzeniem aktualizacji SAP Business One do wersji 9.2, niemiecki producent wprowadził wiele usprawnień dla użytkowników oraz osób zajmujących się administracją i wdrażaniem systemu.
Jedną z najważniejszych nowych funkcjonalności dodanych do systemu w wersji 9.2 jest Zarządzanie Projektem, agregującym w sobie wszytkie działania oeracyjne oraz finansowe związane z obsługą konkternej inwestycji. Funkcjonalność pozwala na zarządzanie zadaniami, podział prac na etapy oraz powiązanie ich z konkretnymi dokumentami kosztowymi oraz przychodowymi. Użytkownicy mają również możliwość śledzenia kosztów rzeczywistych w zestawieniu z zakładanymi na początku.
Nowości w wersji 9.2:
- zarządzanie projektami,
- rozwinięcia w obszarze produkcji - tym zarządzania kosztami produkcji,
- klient przeglądarkowy,
- zmiany w Interaktywnym Projektancie Raportów
- rozszerzenie funkcjonalności serwisowej,
- obsługa dokumentów elektronicznych.
- kreator aktualizacji cen,
- zarządzanie uprawnieniami do Partnerów Handlowych.
O wszystkich zmianach i nowościach można przeczytać w oficjalnym piśmie SAP:
2016-08-05 Duży projekt migracji do HANA dla grupy NEOGROUP
Grupa spółek zajmująca się między innymi produkcją styropianu oraz sprzedażą materiałów budowlanych, NEOGROUP, zdecydowała się na migrację SAP Business One do technologii HANA. Partnerem tej operacji będzie nasza firma.
Obecnie w spółkach na systemie SAP pracuje ponad 140 użytkowników. Firma już od jakiegoś czasu pracuje na wersji analitycznej SAP HANA, jednak w celu poprawy wydajności zdecydowała się na wdrożenie również części transakcyjnej. W projekcie czeka wiele wyzwań - migracja pełnej, wieloletniej bazy do nowej technologii, przepisanie dodatków ADD-ON do technologii HANA, przystosowanie portali B2B oraz szereg nowych rozwiązań, które powstały podczas spotkań.
2016-08-04 Dużo nowości w wersji 9.1
Wraz z wprowadzeniem aktualizacji SAP Business One do wersji 9.1, pojawiło się bardzo dużo nowych funkcjonalności, które przede wszystkim mają za zadanie ułatwić pracę użytkownikowi. Rozbudowany został również moduł produkcji, dając w standarcie możliwość zarządzania nie tylko towarami / surowcami, ale również zasobami.
Jedną z najważniejszych zmian jest dodanie nowego modułu - ZASOBY. Moduł Zasoby stanowi rozszerzenie modułu Produkcja; łącznie stanowią one platformę bazową umożliwiającą zarządzanie procesami produkcyjnymi w przemyśle lekkim w systemie SAP Business One. W przeciwieństwie do towarów zasoby charakteryzują się wydajnością dostępną w określonym zakresie czasu, z możliwością przypisania do zleceń produkcyjnych. Zużycie zasobów w procesie produkcji przyczynia się do zwiększenia ogólnych kosztów produkcji i można je rozdzielić na bazowe elementy kosztów do celów dalszego księgowania.
Kolejną ciekawostką jest konfigurowalny interfejs użytkownika. Nowa funkcjonalność umożliwia dostosowanie interfejsu użytkownika najczęściej używanych okien. Wykorzystując dostosowywalne szablony, można ukrywać pola i zakładki danego okna, zmieniać lokalizację pól przez przeciąganie i upuszczanie oraz zmieniać układ okna w celu optymalnego dostosowania go do potrzeb biznesowych. W ten sposób użytkownicy uzyskują możliwość pracy z interfejsem dostosowanym do ich roli i specyficznych potrzeb.
Korzystając z tej nowej funkcjonalności, można dostosować następujące okna:
- Dane podstawowe partnera handlowego
- Dane podstawowe materiału
- Dokumenty Sprzedaży i Zakupu
- Zapisy księgowe, Wstępnie zapisane dokumenty i Plany kont
- Przyjęcie materiałów, Wydanie materiałów, Przesunięcie magazynowe, Żądanie inwentaryzacji zapasów
- Płatności przychodzące i wychodzące
Istnieje możliwość ustawienia szablonu domyślnego dla każdego użytkownika lub przypisania wielu szablonów do jednego użytkownika.
O wszystkich zmianach i nowościach można przeczytać w oficjalnym piśmie SAP:
2016-08-03 Wdrożenie SAP B1 ZSM POLMO S.A
Wśród naszych klientów pojawił się Zakład Sprzętu Motoryzacyjnego S.A, firma, której historia sięga 1842 roku. Nowy zarząd spółki zdecydował się na wdrożenie systemu SAP Business One, a jako partnera wdrożeniowego wybrał naszą spółkę.
Zakład specjalizuje się w produkcji układów wylotowych silników spalinowych, zbiorników powietrza do pneumatycznych układów hamulcowych, elementów metalowych naczep samochodowych oraz różnego rodzaju metalowych części motoryzacyjnych z przeznaczeniem tych produktów zarówno do samochodów osobowych jak i dostawczych, ciężarowych, ciągników rolniczych, motorowerów oraz do maszyn roboczych z silnikami spalinowymi. W zakładach Polmo w ciągu ostatnich lat przeprowadzono szeroką restrukturyzację i poczyniono znaczne inwestycje. Odnowiono park maszynowy, zreorganizowano wydziały, w których wprowadzono innowacyjne technologie, nowoczesne metody produkcji, przepływu materiałów i racjonalnej gospodarki zapasami. Wynikiem tych zmian jest gwarancja konkurencyjności i niezawodności tych produktów, zgodnych z technicznymi i jakościowymi wymaganiami klienta.